Vrijdag 26 juni paviljoen gesloten

Gisteren - 21:55


Vanwege code rood is het paviljoen op vrijdag 26 juni gesloten. De banen zijn wel bespeelbaar. Daarom is het park open. Maar pas op met inspanning in hitte. Spelen is onder eigen verantwoordelijkheid. Blijf goed gehydrateerd en let op elkaar.

Nieuwscategorieën