FAQ

IBAN NR
NL53 INGB 0674 9626 05 tnv TV Wolfsbosch

INLOGGEN voor leden
Ik weet mijn wachtwoord voor de website van Wolfsbosch niet meer
Klik op Wachtwoord vergeten? op het inlogscherm bij 'Inloggen voor leden'

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer
Meestal is dat je e-mailadres of KNLTB-nummer.
Stuur anders een mail naar webmaster@wolfsbosch.nl met je naam en liefst KNLTB-nummer

Ik heb mijn e-mailadres aangepast en nu wil ik dat nieuwe e-mailadres als gebruikersnaam
Stuur een mail naar webmaster@wolfsbosch.nl met je naam en liefst KNLTB-nummer

Ik weet mijn wachtwoord voor de KNLTB niet meer
Klik op Wachtwoord vergeten op het inlogscherm van mijn.knltb.club .

BARDIENSTEN
Waar kan ik mijn bardiensten terugvinden?
Op mijn.knltb.club of op de ClubApp voor het hele jaar vooruit.

Hoe kom ik aan de inlogcode voor KNLTB.Club?
1. Je hebt een brief gehad met je persoonlijke inlogcode, gekoppeld aan je KNLTB-nummer.
2. Mocht je deze brief/code niet meer hebben of nog niet hebben gehad, mail dan met de KNLTB mijn.knltb.club en je krijgt de code opnieuw toegestuurd. 

Je e-mailadres klopt niet meer.
Bij een nieuw e-mailadres komen deze gegevens natuurlijk niet meer aan. Juiste mail adres verwerken op de site door in te loggen op Mijn Wolfsbosch. Vervolgens je profiel aanpassen met de juiste gegevens. De wijziging (via de KNLTB) zal ongeveer een week in beslag nemen.

Wat moet ik doen als ik mijn bardienst echt niet kan vervullen?
1. Dan regel je zelf een vervanger.
2. Dit geef je door aan de weekleider.
3. Kun je geen vervanger vinden, dan kan iemand voor €25 jouw dienst overnemen (de betaling moet je ZELF regelen!)
4. Er is een lijst met €25-krachten beschikbaar.

CASHLOOS BETALEN
In de zomer van 2015 voerde Wolfsbosch stapsgewijs cashloos betalen in. Dat houdt in dat je aan de bar van Wolfsbosh niet meer kunt betalen met munt- en papiergeld. In plaats daarvan kun je betalen met je pin- of KNLTB-pas, waarop je met behulp van je pinpas geld kunt storten. Voor de club zou het fijn zijn als leden hun KNLTB-pas gebruiken bij het betalen, zodat Wolfsbosch de kosten van pintransacties laag kan houden en niet hoeft te verrekenen in de barprijzen. Elke keer dat we het pinapparaat gebruiken, kost dat Wolfsbosch namelijk vijf cent. 

Alle leden krijgen via e-mail uitleg over de manier waarop ze via MijnLCS hun KLNTB-pas kunnen opwaarderen. 

Voor de bardienst zijn uitgebreide instructies opgenomen in het logboek achter de bar. 

Lees meer over de motivatie om te kiezen voor cashloos betalen in het clubblad van mei 2015.

PASJES
Ik ben al lid, maar ik heb nog geen pasje.
Het pasje is aangevraagd bij de KNLTB. Deze worden in zogenaamde shifts verstuurd, waardoor de levertijd kan variëren van 1 tot enkele weken.
Met een noodpasje kun je tot deze tijd afhangen. Deze pasjes kun je via de ledenadministratie aanvragen.


Ik ben mijn pasje kwijtgeraakt; wat nu...... 
Vervelend maar kan gebeuren. Doorgeven aan de ledenadministratie. Deze kunnen een nieuwe pas aanvragen, kosten hiervoor komen uiteraard voor eigen rekening.

Ik kan met mijn pasje niet afhangen op het elektronisch afhangbord.
1. Je hebt je bardiensten niet ingevuld op mijn.knltb.club. Je pas wordt dan geblokkeerd.
2. Het kan zijn dat de magneetstrip op de achterzijde beschadigd of gedemagnetiseerd is. Net als met andere vergelijkbare pasjes zijn deze dan niet meer bruikbaar. Je zult een nieuw pasje moeten aanvragen.

Ik heb mijn bardiensten gepland maar kan nog steeds niet afhangen.
Je stuurt een mailtje naar paviljoencommissie@wolfsbosch.nl. Zij deblokkeren je pas als je voldoende punten bardienst hebt gepland.

LIDMAATSCHAP
Kan ik ook halverwege het jaar lid worden??
Ja dit kan, informeer naar de mogelijkheden en/of kijk bij aanmelden van nieuwe leden hier op de website.

En kan ik ook halverwege het jaar opzeggen?
Ja, opzeggen kan, deze opzegging gaat echter pas het volgende kalenderjaar in. Je bent dus over het volledige jaar contributie verschuldigd.

TRAININGEN
Wanneer beginnen er weer nieuwe trainingen? Kijk bij trainingen.
Kan ik ook met een eigen groepje trainen? Kijk bij trainingen.

BLESSURES
Ik ben geblesseerd; kan ik "slapend lid" worden?
Ja, dit is mogelijk afhankelijk van de aard van de blessure en als het ernaar uitziet dat je voor langere tijd niet meer kunt spelen. Overleg hiervoor met het secretariaat.

Ik ben weer hersteld: hoe sta ik zo snel mogelijk weer op de baan?
Wanneer je weer kunt spelen, geef je dit door aan het ledenadministratie. Er wordt dan het nodige geregeld om je weer speelgerechtigd te maken, o.a. bij de KNLTB.

INCASSO EN AFSCHRIJVINGEN
Mijn rekeningnummer moet worden gewijzigd.
Graag wijzigen bij "mijn profiel", "mijn gegevens".

WEBSITE
Ik zou graag iets geplaatst willen hebben op de website.
Ik heb wijzigingen voor de website.
Graag doorgeven via de mail aan: webmaster@wolfsbosch.nl

Hoe schrijf ik in voor toernooien, hoe vind ik uitslagen van de competitie?
Lees dan deze informatiebrief.

Ik wil graag competitie spelen, maar heb nog geen team
Geef je op bij de technische commissie t.a.v. Roland de Die met je voorkeuren en speelsterkte.

Sponsoren

  • Wakker Architecten
  • van Helvoort Sport
  • Van Woesik Elektro
  • Fysiotherapie Kapellaan
  • Apotheek van Amerongen
  • SUEZ
  • Loopschool Wim Akkermans
  • Pronto Wonen
  • Drijvers
  • ProCureOn
  • Jan Hamers
  • Njoy banner
  • Gevers
  • Schuurmans & Rombauts

Realisatie: verenigingenweb